ceritaminahsenget


Click here for Myspace Layouts

Monday 19 December 2011

HAWA

my dormate HAWA


HAWA oh HAWA...hawa ni ialah nama dorm aku...dah tiga tahun aku membesar dalam tu...so...banyak laa suke duke..kenangan pahit manis aku dalam dorm tu...ahli ahli dorm apatah lagi..mesti lah aku sayang semua....dah tiga tahun sehidup tak mati mati..haha....kalau tak de diorang kompem hidup ak sunyi..cewah gitu..haha...jom kite kenal diorang...
 














oke....mereka mereka ni laa kakak/adik/kawan yang tinggal ngan aku....ape saje gosip & masalah... aku akan kongsi sebab kami ni dah SATU kepala....duduk SATU bumbung...tinggal SATU bilik.....dan kami dah macam SATU keluarga yang besar......=))



No comments:

Post a Comment

:: hye ::
:: sila komen ::
:: komen je lah pape pon ::
:: terima kasih ::

hye. .that's me. .

hye. .that's me. .