ceritaminahsenget


Click here for Myspace Layouts

Monday 19 December 2011

HOLIDAY

 horrey..
cuti sekolah datang lagi!!!


hye korang..amacam cuti ...best tak..msti lah best kn coz korang buleh relax..buleh enjoy..buleh jalan jalan ambik angin..dan mcm mcm lagi yang buleh kn..tpi cuti ni......aku hnye luangkan mase aku dkt tmpat tusyen aku..tempat tusyen aku tu dah jadi mcm rumah kedua aku secara tidak berapa nak rasmi....pagi petang malam aku akan get ready ngan buku buku ..huhu..calon SPM laa katekan..ngee~aku rasa mcm sekejap je cuti ni..x lame lagi pintu gerbang school aku tu terbukak dan menandakan cuti sekolah dah TAMAT...


tapi....tak semestinye cuti aku ni aku hanya meluangkan masa dengan menghadap buku je..no no no...haha (mcm gedik je)...aku pon mcm korang jgak..pegi jenjalan tpi dekat dekat je..xde laa sampai nak ke LONDON ke..KOREA ke..hehe(angan angan je tuh)..aku just blik kampung aku dekat JOHOR BAHRU & pastu ak pegi KUALA LUMPUR...tu je laa...walaupun sekejap ak pegi tapi dpat laa jgak ak lepaskan tension ak...


me & ajim

my ayah & my nenek

my mother
my ucu & pak usu

kimi temok...haha

my pak usu & alip


ni laa gambar gambar family aku pegi makan PIZZA HUT...thanx laa untuk pak usu sbb snaggup belanja kiteorg mkn...& HEPI BESDAY bwat pak usu jgak ...=))
 ...haha..apa yang penting time time cuti ni ialah keselamatan dan kesihatan....tambah tambah lagi cuaca yang tak menentu ni.....semoga kita berjumpa lagi pada cuti yang lain..insyaAllah....










No comments:

Post a Comment

:: hye ::
:: sila komen ::
:: komen je lah pape pon ::
:: terima kasih ::

hye. .that's me. .

hye. .that's me. .